Opinia użytkownika: ANNA_1343
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wizyta dotyczyła odbioru ubezpieczenia pracowniczego za pobyt w szpitalu: -ładny, czysty lokal, dobrze oświetlony, stanowiska wygodne - szerokie. - pracownicy kompetentni, chętni do pomocy, - za mało pracowników do obsługi Klienta - czas obsługi bardzo wydłużony - brak oddzielnego stanowiska do telefonicznej obsługi interesanta powodował iż Pani obsługująca Klienta przy stanowisku musiała co chwilę przerywać aby móc odebrać non stop dzwoniący telefon, - bardzo dużo papierkologii przez co czas obsługi wydłużony do maximum - bardzo długi czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania (jeżeli PZU ma przykładowo 1 miesiąc na wypłatę odszkodowania - można być pewnym, iż pieniądze wpłyną ostatniego dnia terminu) Ogólnie obsługa dobra, lokal w porządku - jedynie terminy oczekiwania na to aby być obsłużonym odległe (obsługa jednego klienta trwa ok. 30-45 min.)