Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: APIA
Treść opinii: Jestem stałym klientem sklepu APIA w Klifie. Tym razem postanowiłam kupić buty camper, które w Polsce dostępne są chyba tylko w tej sieci. Jako że nie było butów w moim rozmiarze, sprzedawca od razu zaoferował sprowadzenie ich z poznańskiego sklepu, w którym były dostępne. To standardowa praktyka tej sieci. Sprowadzenie butów trwa nie dłużej niż 3 dni robocze i następuje bez dodatkowej opłaty oraz bez konieczności uiszczania zaliczki. We wskazanym terminie odebrałam w sklepie zamówiony towar. Obsługa-jak zawsze-cierpliwa, uprzejma, kompetentna, poświęca klientowi odpowiednią ilość uwagi i nie manifestuje zniechęcenia bądź rozczarowania w sytuacji, kiedy klient w danym momencie nie zdecyduje się na zakup obuwia.