Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W sklepie internetowym EURO RTV AGD zamówiłam obiektyw zmiennoogniskowy do lustrzanki Canon, z odbiorem osobistym w stacjonarnej placówce w Klifie. Zgodnie z informacją na stronie internetowej, obiektyw miał zostać dostarczony do sklepu w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Tymczasem, po ok. 30 minutach od zamówienia towaru, otrzymałam email z informacją, że odbiór będzie możliwy już następnego dnia, po godzinie 15.00. Kiedy zjawiłam się na miejscu, sprzedawca szybko odnalazł zamówiony towar na zapleczu. Mogłam go rozpakować, sprawdzić, obejrzeć. Płatność uregulowałam kartą. Odbiór towaru na miejscu nie trwał dłużej niż 15 minut. Plusem jest także możliwość kontaktowania się za posrednictwem emaila z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia. Przy innej okazji skorzystałam z tej opcji, a osoba "przypisana" do złożonego przeze mnie zamówienia szybko odpowiadała na pytania i wprowadzała w nim odpowiednie zmiany. Cena obiektywu była o ok. 250 zł niższa niż w konkurencyjnym sklepie Saturn w Arkadii. Uwagę mam w zasadzie jedną - w moim przekonaniu doliczanie przez sklep 4.95 zł za "transport małej sztuki do sklepu" jest działaniem nieuzasadnionym i co więcej wątpliwym pod względem wizerunkowym. Jeśli mnie pamięć nie myli, wspomniana opłata stanowi pewne novum. Nie pamiętam niestety, kiedy została wprowadzona, ale może warto byłoby przemyśleć jej likwidację. Zamawianie towaru przez internet samo w sobie stanowi korzyść dla sklepu, który dzięki temu ma możliwość skuteczniej zarządzać asortymentem dostępnym w sklepie i sprawniej reagować na potrzeby klientów. Doliczanie opłaty, nawet w niewielkiej wysokości, niektórych może jednak skutecznie do zakupu zniechęcić .