Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ALMI DECOR
Treść opinii: Obserwacja dotyczy jednego z mniejszych, zlokalizowanych w Warszawie (w centrum handlowym Reduta) salonów Almi Decor. Udałam się tam po zakup drobiazgu - kieliszków marki Krosno, w celu uzupełnienia posiadanego kompletu o dwa stłuczone ostatnio egzemplarze. Z uwagi na upadłość producenta, wyroby tej marki są obecnie wyraznie trudniej dostępne. Na szczęscie w AD udało mi się namierzyć ostatki kolekcji. Pierwsza uwaga natury ogólnej - w cięższych czasach, kiedy sklepy segmentu wyposażenia wnętrz tracą klientów, poziom obsługi w Almi Decor najwyraźniej wzrósł. W sklepach tej sieci miałam okazję kupować zarówno meble, jak również drobniejsze artykuly wyposażenia wnętrz. Zdarzało się, ze kupując stolik czy łóżko, nie miałam co liczyć na tyle zainteresowania, uwagi i uprzejmości ze strony sprzedawcy, co teraz, przy zakupie ledwie dwu kieliszków wartych łącznie kilkadziesiąt złotych. Wystarczyło, że weszłam do salonu, zatrzymałam się przy półce z kieliszkami, a już dwu sprzedawców zapytało "w czym mogę Pani pomóc?". Byłam mile zaskoczona i mam nadzieję, że obsługa sklepu z obecnej sytuacji wyciągnie odpowiednie wnioski. O klienta trzeba dbać zawsze, a nie tylko wtedy, kiedy sieć odczuwa spadek przychodów wynikający z obniżenia popytu. Kieliszki - jak zawsze w AD, zostały zapakowane bardzo starannie w folię bąbelkową i kartonową torbę, za którą - mimo że niewątpliwie mieści się w kategorii "ekologiczna" nikt nie wymusił na mnie dopłaty 50 gr. Dodatkowo, dostałam aktualny sierpniowy numer magazynu "Dom i wnętrze" Ogólnie - bardzo pozytywnie.