Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja ocena dotyczy zarówno pracy jednostki jak i infolinii. Na początku lipca w mój zaparkowany służbowy samochód, uderzył, cofając, inny samochód. Byłam świadkiem całego zdarzenia, wezwałam policję, został spisany protokół i poinformowano mnie, że reszta należy do ubezpieczyciela - tam się kierować. Samochód ubezpieczony w PZU, więc zadzwoniłam na infolinię, udzieliłam odpowiedzi na kilka pytań dotyczących : 1). IDENTYFIKACJI POJAZDU; 2). SAMEGO ZDARZENIA W czasie całej rozmowy przemiła kobieta, wykazująca dużą cierpliwość i zrozumienie dla mojego zdenerwowania, spokojnie mogłam odszukać niezbędne numery. Następnie podano mi adresy najbliższych placówek i zapytano, gdzie chciałabym się zgłosić w celu likwidacji szkody. Po wybraniu placówki, podano mi kilka terminów godzinowych do wyboru. Miałam tylko wejść i podać nazwisko. Przemiłe panie za biurkiem, przemiły pan likwidator.Nie musiałam nikomu tłumaczyć, że byłam umówiona. Po prostu podeszłam do pani za biurkiem, przedstawiłam się i dostałam instrukcje krok po kroku co dalej. Pan wycenił, pani spisała i... wszystko. Dwie godziny po całym zdarzeniu miałam w ręce wycenę rzeczoznawcy/likwidatora szkód, niezbędne wskazówki o dalej robić i następnego dnia telefon z PZU, czy już podjęłam decyzję, co do tego gdzie i jak będę naprawiała samochód. Byłam w szoku, bo nie spodziewałam się tak wysokiej jakości obsługi. Bez zbędnej biurokracji, bez tysiąca dodatkowych papierków, z uśmiechem na twarzy, w pełni profesjonalnie, rzeczowo i błyskawicznie.