Opinia użytkownika: Katarzyna_279
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Oboje z mężem posiadamy konto funduszu emerytalnego w PZU Złota Jesień. W związku ze zmianami danych teleadresowych oboje postanowiliśmy z zaktualizować te dane. Moje konto w PZU jest od stosunkowo niedawna, dlatego podsiadam pin i login do mojego elektronicznego konta - po zalogowaniu się wypełniłam elektroniczny formularz, wysłałam go (elektronicznie) po jakimś czasie dostałam tradycyjną pocztą formularz do podpisu i musiałam go odesłać. Po kilku dniach dane na koncie zostały zmienione - za to plus dla PZU. Niestety po kilku tygodniach na mój stary adres zamieszkania przyszła do mnie korespondencja z PZU - nie wiem zatem po co zmieniałam dane, skoro w jakichś bazach PZU nadal widnieją stare... Mąż ma natomiast jeszcze większy problem, ponieważ posiada konto od kilku lat i nie otrzymał pinu i loginu do konta elektronicznego. Napisał e-maila do działu obsługi klienta zapytanie w jaki sposób może uzyskać te dane - odpowiedź uzyskał dopiero po dwukrotnym zapytaniu. Niestety odpowiedź PZU była dla nas nie do końca jasna i do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze pytania. Przyznam, że jeśli tak są traktowani klienci w PZU, to bardzo źle świadczy to o firmie. NIESTETY