Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Weszłam wraz z mężem do powyższego marketu celem zakupu kilku drobiazgów i zasięgnięcia informacji na temat specjalnej rury potrzebnej do naszego kominka. Drobiazgi dość szybko znaleźliśmy, oczywiście po konsultacji z pracownikiem sklepu. Następnie udaliśmy się do działu, gdzie prowadzona jest sprzedaż pieców, kominków itp. Po kilku minutach udało nam się porozmawiać z bardzo miłym i kompetentnym pracownikiem, który udzielił nam informacji na wszystkie pytania. Przy kasach nie było już tak miło, kolejki dość spore, ale w miarę sprawnie kasjerki obsługiwały klientów. Zapytałam kasjerkę, czy możemy zwrócić zakupiony towar, odpowiedziała, że tak, ale do 2 tygodni. Uważam, że 2 tygodnie, to zbyt krótki okres (pragnę nadmienić, że w Castoramie okres zwrotu nie jest określony). Reasumując, zakupy uważam za dość udane.