Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Udałem się do ubezpieczyciela aby uzyskać informacje na temat ubezpieczenia mieszkania. Przed budynkiem znajduje się duży parking na którym bez problemu znajdziemy wolne miejsce parkingowe. Otoczenie lokalu czyste i zadbane. Przed wejściem znajduje się logo ubezpieczyciela widoczne z dalszej odległości. Na drzwiach znajduje się informacja o godzinach otwarcia lokalu. Po wejściu do budynku bez problemu trafiłem do właściwej sali. Oznakowanie wewnątrz jest dobre. Sala obsługi konsumentów jest obszerna i komfortowa. Zacząłem oglądać materiały informacje. Po około dwóch minutach pracownik zapytał mnie czy może mi jakoś pomóc i zaprosił do swojego stanowiska obsługi. Pracownik był zadbany a jego strój był odpowiedni. Miał założoną koszulę krawat i marynarkę. Pracownik wysłuchał mnie z jaką sprawą przyszedłem. Następnie przedstawił mi ofertę. Odpowiadał z zaangażowaniem i był osobą prowadzącą rozmowę. Ofertę przedstawił w sposób zrozumiały i czytelny. Jedynym minusem był fakt nie odpowiedzenia na moje pytanie dlaczego oferta PZU jest taka droga w stosunku do konkurencji. Na koniec rozmowy pracownik wręczył mi dodatkowe materiały reklamowe których jeszcze nie posiadałem. Przekazał mi również swoją wizytówkę. Zaprosił mnie ponownie po podjęciu decyzji o wyborze ubezpieczenia. Po dwóch dniach pracownik zadzwonił do mnie i umówiliśmy się na podpisanie umowy ubezpieczenia. Cały proces od momentu uzyskania informacji do finalizacji i podpisana umowy oceniam pozytywnie i sprawnie. Wystawiam ocenę dobrą firmie PZU, ocena byłaby celująca gdyby oferta byłaby trochę tańsza.