Opinia użytkownika: Aleksandra_219
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy kontaktu z infolinia PZU SA w celu zgłoszenia szkody komunikacyjnej z polisy AC. Od samego początku konsultantka którą rozmawiałam sprawiała wrażenie niekompetentnej, niestety. Nie była to moja pierwsza styczność z infolinią ale po raz pierwszy Pani zadała mi zadziwiające pytanie - bo mówię "podam pani dane poptrzebne do zgłoszenia szkody natomiast okoliczności samego zdarzenia przekaże kierujący w chwili zdarzenia /mój znajomy był bardzo zdenerwowany i dlatego prosił mnie o przekazanie danych/.Pani pyta się a jakie dane chce pani mi podać - to zdezorientował mni ecałkowicie więc powiedziałam po kolei jakie informację chcę udzieleć a ona "aha dobrze to proszę podać model pojazdu i itp"cała rozmowa była prowadzona na zasadzie chyba czytania przez panią procedury z niewiedzą żadną. domyślam się że rotacja na tak "Specyficznym" stanowisku jest znaczna, nie zwalnia to jednak do przeprowqadzania przez tak dużą firmę jaką jest PZU szkoleń by osoba któ a ma bezpośredni kontakt z osobą poszkodowaną była profesjonalna i dała poczucie osobie zgłaszającej roszczenie pewność że trafiła w dobre miejsce i ..."tu mi pomogą,doradzą", Na koniec Pani po zapisaniu mozolnie wszystkch informacji powiedziała, że to wszystko i skończyłam suchym "do widzenia" - kłaniają się tu po raz kolerjny standardy rozmowy telefonicznej. Nie chce uchodzić za klienta wymagającego jednak moim znadaniem minimum znajomosci tego co się robi jest znaczące a nie posadzić osbę i póścić na żywioł.