Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja wizyta w PZU dotyczyła rezygnacji z ich usług i otrzymaniu historii ubezpieczeń.Należy zacząć od tego,że samo wejście do firmy jest bardzo kłopotliwe gdyż obok jest przystanek autobusowy i tłumy ludzi koczują przed placówką i na schodkach. W opiswanej placówce trzeba przy wejściu określić cel wizyty i odebrać numerek. Pomocy chciał udzielić mi pracownik, skorzystałem co okazało się błędem,gdyż pokierował mnie do złego "okienka". W środku przy stanowiskach obsługi klienta straszny tłok, podenerwowani ludzie. Niewystarczająca ilosć miejsc siedzących dla oczekujacych i bardzo powolna obsługa przez pracowników.Sprawiali wrażenie,że wola zająć się czymś innym niż klientem.Po odczekaniu godziny i dziesięciu minut nadeszła moja kolej i wtedy dowiedziałem się że zostałem źle pokierowany i muszę odczekać znów swoje!! Po kolejnych 40 minutach oczekiwania do kolejnego stanowiska, byłem obsługiwany bardzo automatycznie, traktowany jako numer w ewidencji. Panią interesowało tylko to czy dam się namówić na przedłużenie umowy.Dopiero po mojej stanowczej odmowie zaproponowała śmieszną zniżkę, która i tak mi się należała. W biurze panował bałagan, niemiły zapach.Przed budynkiem sporo śmieci.Pracownicy głównie skupieni byli na wzajemnych rozmowach na temat kiedy przyjdzie ich zmiennik, ile jeszcze czasu im zostało w pracy?