Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empikfoto.pl
Treść opinii: W oststnim tygodniu lipca złożyłam zamówienie na odbitki zdjęć legitymacyjnych. Wszystko zrobiłam zgodnie z zaleceniami i za każdym razem dostawałam meile zwrotne. W ostatni meilu było uwzględnione, że jeżeli "przesyłka nie dojdzie w ciągu trzych tygodni proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta". Minęły trzy tygodnie więc postanowiłam napisać. Okazało się, że przesyłko wróciła do nich. Mimo wszystko w formularzu podałam nr kontaktowy (zresztą był też wymagany) i nikt nie raczył się ze mną skontaktować tylko odczekali, aż ja to zrobię nawet jak zwrot był już po dwóch dniach od realizacji (data na stemplu z poczty). Pani z BOK była bardzo życzliwa i odpisywała w ciągu kilku minut. Przesyłke otrzymałam w ciągu 3 dni.