Opinia użytkownika: Apacz
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do badanej placówki wszedłem o godzinie 13:25. Budynek jest bardzo dobrze oznakowany, nie ma problemów z trafieniem do niego. Przy trzech stanowiskach punktu obsługi klienta siedziały tylko dwie panie - jedno okienko było nieczynne. W korytarzu było dwóch mężczyzn, którzy czekali w kolejce. Obie panie miały służbowe ubrania i widoczne identyfikatory. Podszedłem do jednej z nich i zapytałem czy jest czynne, bo kolejka była tylko do drugiej z nich. Po przedstawieniu swojej sprawy - chciałem ubezpieczyć samochód - skierowała mnie do pokoju w korytarzu, ponieważ tam się tym zajmują. Pomieszczenie znalazłem bez problemu. Kobieta w środku była mniej formalnie ubrana, miała na sobie biały sweter. Była bardzo miła. Poprosiła, żebym usiadł i chwilkę poczekał, a ona w tym czasie posprzątała stół, bo było na nim dużo porozrzucanych dokumentów. Kiedy skończyła opowiedziałem jej, że chcę przenieść ubezpieczenie samochodu z innej firmy. Fachowo wypytała mnie o konkretne parametry ubezpieczanego modelu, posiadane zniżki, a także porozmawiała ze mną na tematy bardziej prywatne - co mnie zaskoczyło pozytywnie. Po przeprowadzonej analizie, podczas której odwróciła w moją stronę monitor, żebym widział co się dzieje i jakie opcje mi oferuje, podała mi cenę OC i zwróciła uwagę na możliwość zakupu dodatkowej usługi Auto Pomoc. Napisała mi na kartce ceny i postawiła swoją pieczątkę wraz z numerem kontaktowym, gdybym się zdecydował na jej propozycje. Poza bałaganem na biurku nie zauważyłem żadnych innych oznak brudu w budynku. Bardzo kompetentny personel.