Opinia użytkownika: Ania_5
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Kontakt z firmą MiX ELECTRONICS miałam zarówno poprzez stronę internetową, jak także nawiązała m kontakt telefoniczny z placówką pod wskazanym wyżej adresem. Byłam zainteresowana konkretnym produktem - zamrażarką. Bez trudu udało mi się odnaleźć poszukiwany model na stronie internetowej, która jest w prosty i intuicyjny w obsłudze sposób skonstruowana. Przy wybranej przez mnie zamrażarce widniała informacja, że produkt jest "dostępny" i aby potwierdzić to w wybranej placówce. Muszę przyznać, że produkt była na stronie rzetelnie opisany - podano wszystkie jego niezbędne dane techniczne, których może poszukiwać potencjalny nabywca. Przy produkcie znajdowała się również jego cena, co nie jest powszechną praktyką wszystkich sklepów ze sprzętem agd (często po informację o cenie trzeba specjalnie dzwonić). Postanowiłam zadzwonić do wybranego salonu celem potwierdzenia aktualności oferty. Rzeczywiście - produkt był dostępny, ale jego cena zdecydowanie odbiegała od tej podanej na stronie internetowej (ponad 100 zł). Okazało się również, że możliwy jest tylko odbiór produktu z salonu, bez opcji jego dostawy do domu (ciekawe, że na przykład mniejsze produkty - typu komputery są dowożone pod wskazany adres.....). Taka dezinformacja jeśli chodzi o cenę produktu - inna na stronie, inna w salonie z całą pewnością nie działa pozytywnie na wizerunek firmy. Dodatkowo zasłyszane w słuchawce telefonu, a wykrzykiwane jak się można domyślić do kolego: "weź no sprawdź czy mamy na stanie....." nie świadczy o profesjonalizmie obsługi. Przy uważnym przejrzeniu oferty prezentowanej na stronie internetowej można zdecydowanie powiedzieć, że jest ona znacznie uboższa niż ta prezentowana na konkurencyjnych portalach typu neo24.pl czy tez magicznaplaneta.pl. Przy tym wszystkim ceny (już te na stronie są często wyższe niż u konkurencji), a co w tym najgorsze - okazują się rozbieżne z tym, co w rzeczywistości oferuje salon. Efektem mojego kontaktu z firmą MIX ELECTRONICS jest to, że właśnie zakupiłam interesującą mnie zamrażarkę w firmie neo24.pl o 300 zł taniej i z taką formą transportu jaka mi, a nie sprzedawcy odpowiada. Widocznie nie we wszystkich firmach aktualne jest hasło "klient nasz pan".