Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Nawiązałem kontakt telefoniczny z placówką PZU w Toruniu, celem poznania szczegółów ubezpieczenia mieszkania i ruchomości w nim się znajdujących. Na stronie internetowej PZU odnalazłem szczegóły funkcjonowania toruńskiego inspektoratu: numery telefonów oraz dni i godziny otwarcia placówki oraz zawierania ubezpieczeń. Ponieważ placówka czynna jest od godz. 7:30, pierwszy telefon wykonałem o godz. 7:33. Pod pierwszym z numerów (określanym w „Prezentacji Placówki” jako Obsługa Klienta indywidualnego) nikogo nie zastałem. Dzwoniąc pod drugi numer (określany po prostu jako Obsługa Klienta), otrzymałem 3 numery telefonów do agentów ubezpieczeniowych. Zacząłem obdzwaniać te numery, co - po około 10 próbach (nikt nie odbierał) - zostało uwieńczone sukcesem tuż przed godziną 8. Dodzwoniłem się do Pani zajmującej się zawieraniem ubezpieczeń. Otrzymałem profesjonalną informację na temat interesujących mnie ubezpieczeń (mieszkania i ruchomości) wraz z wyceną tych produktów (składka roczna osobno lub w pakiecie). Został mi dodatkowo zaproponowany element assistance oraz ubezpieczenie OC. Na zadane przeze mnie pytania nt. tych ubezpieczeń otrzymałem wyczerpujące informacje, wraz z przykładami wziętymi z życia. Na koniec otrzymałem numer telefonu komórkowego, celem kontaktu gdybym się zdecydował na zawarcie umowy. Kontakt z agentem ubezpieczeniowym oceniam jako bardzo uprzejmy i rzeczowy. Duża ilość bezskutecznych prób telefonicznego połączenia się z agentem jest dla klienta irytująca i tu widzę konieczność poprawy tego elementu.