Opinia użytkownika: Snoopy
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Po raz kolejny niemiło zaskoczył mnie bank PKO BP. Kontynuując temat kredytu hipotecznego, tym razem zaskoczenie dotyczyło wysokości pierwszej raty, która okazała się o 75% wyższa, niż powinna. Miałam dostać harmonogram spłat rat kredytu, dostałam natomiast tylko pismo informujące mnie o terminie pierwszej raty i jej wysokości. Zero wyjaśnienia, dlaczego taka jej wysokość! Zadzwoniłam na infolinię, żeby cokolwiek się dowiedzieć (pismo wyjęłam ze skrzynki w piątek około 18.00 więc banki już nie pracowały, a chciałam przed poniedziałkiem mieć jakieś wyjaśnienie tej sytuacji). Na infolinii pani ze stoickim spokojem kilka razy powtórzyła, że odnośnie kredytu nie udzieli mi żadnej informacji, może to zrobić tylko ta placówka, w której bezpośrednio brałam kredyt. Faktycznie, niczego się u niej nie dowiedziałam. Sprawa wyjaśniła się w poniedziałek… Otóż - bank wymusza na kliencie 30 dniowa karencję w spłacie pierwszej raty kredytu, jest ona oczywiście bezpłatna, ale dotyczy tylko kapitału, natomiast naliczane są od normalnie odsetki!!!!!!. I tak – muszę mieć 30dniowa karencję – takie są przepisy banku, natomiast podczas tej karencji bank w najlepsze nalicza sobie odsetki. Tak czy owak, klient musi więc zapłacić po raz kolejny bankowi za nic! Nie wspomnę już o innych wcześniejszych opłat, których było niemało. Kilka ubezpieczeń, obowiązek założenia konta, za które opłata wynosi 9zł itp. sztuczki. Naprawdę żenada. Najgorszy jest jednak fakt, że pracownik banku tzw. opiekun klienta, mógł mnie o czyms takim poinformować. Wolał jednak udać, że chyba nie zauważę różnicy w pierwszej racie lub grzecznie zapłace i będzie po sprawie... tak nie bedzie...