Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Dnia 14/08/2009 wyjeżdżając poza miasto wjechałem na stację benzynową Orlen, mieszczącą się na ulicy Wojska Polskiego w Łodzi. Podjechałem do dystrybutora z gazem. Przy dystrybutorze nie znajduje się żaden przycisk do przywołania obsługi. Przede mną podjechał jeszcze jeden samochód i pan poszedł do środka ( zawołać po Pana z obsługi, żeby zatankować gaz). Kiedy Pan zatankował już samochód osoby przede mną, poprosiłem o zatankowanie gazu do pełna, sam wcześniej zatankowałem już benzynę. Udałem się do sklepu. Pani poprosiła mnie do kasy, przywitała się ze mną. Zapytała się czy zbieram punkty Vitay. Pani poinformowała mnie, że żeby otrzymać kartę, muszę zatankować za kwotę 100 zł. Poradziła, żebym dokupił coś jeszcze, np. gumę do żucia. Pani poprosiła mnie o moje dane, szybko przygotowała dla mnie kartę. Poinformowała o bieżących promocjach. Pani zaprosiła mnie do ponownego odwiedzenia stacji benzynowej, pożegnała się ze mną. Ponieważ na stacji byłem z synem, uśmiechała się do niego i nawiązywała z nim rozmowę. Bardzo miła, szybka obsługa.