Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden

Treść opinii: Właśnie jestem w trakcie zmieny danych osobowych w ING. Przy rejestrowaniu dostałam wizytówkę moje opiekuna i w związku z tym pozwoliłam sobie zadzwonić do Pani z aktualizacją danych. Pani zadała kilka postawowych pytań: pesel, nazwisko panieńskie matki itp. Potem spytała czy dostaje roczne info. o środkach na koncie i zaproponowała, że mogę śledzić na bierząco te info przez internet jeśli do tej pory tego nie robiłam. Następnie dostałam nr. do Biura Obsługi ażeby wysłali mi pocztą formularze o zmianę i aktualizację danych. Obsługa telefoniczna z moim opiekunem i BO była bardzo miła, szybka, sprawna i rzeczowa. List przyszedł po kilku dniach, niestety nie było tam koperty zwrotnej ;( Ponownie zadzwoniłam do mojego opiekuna, czy list wysłać bezpośrednio do niej, czy do centrali. Pani powiedziała, że mam wysłać do niej a jak otrzyma list to da mi znać telefonicznie (minęły 4 tygodnie i nie zadzwoniła).