Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: OLK-MED
Treść opinii: Pojawiłam się w rejestracji przychodni, by dowiedzieć się o przyjmującego tam gastrologa. Do rejestracji kolejka. Dwie panie obsługujące. Dosyć sprawnie kolejka się posuwała. Kiedy już była moja kolej, po pytaniu o zapisy do gastrologa usłyszałam, że w tym roku już nie ma miejsc. Rejestratorka uznała chyba, że to wystarczająca odpowiedź bym już na ten temat nie zadawała pytań. A ja miałam kolejne pytania: kto z nazwiska leczy schorzenia układu pokarmowego - dostałam odpowiedź, czy planują jakieś kolejne zapisy na ten rok - uzyskałam odpowiedź. Przy pytaniu o inne placówki, w których jest poradnia gastrologiczna w Toruniu, pani sięgnęła po telefon i wykręciła numer by z kimś porozmawiać, jednocześnie udzielając mi raczej skromnej odpowiedz (podała jeden punkt). Poczułam się, że mnie spławia. Zaczęła rozmawiać przez telefon, więc uznałam, że mój czas się skończył:-( Trochę nie ładne zachowanie.