Opinia użytkownika: Marta_593
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Jedna z placówek getin banku- doradca klienta niezadowolony, że ktoś do niego podchodzi, kątem oka zauważyłam, że konwersował na webowskim gg. Kiedy już zdecydował się mnie obsłużyć, nie potrafił mi udzielić odp na podstawowe pytania dotyczące oferty banku. Nie był zorientowany w aktualnych promocjach. Miał zaniedbane dłonie- poobgryzane paznokcie co wyglądało nieestetycznie. Na koszuli plamę po soku. Sprawiał wrażenie osoby niezadowolonej z pracy. Ani razu nie uśmiechnął się podczas rozmowy ze mną. Robił pod nosem niestosowne komentarze, gdy zdecydowałam się założyć 10 lokat po 1000zł, gdyż wiązało się to z wieloma podpisami i drukami. O wszystko pytał się konsultanta, który siedział obok. Dodam tylko, że nie był pierwszy tydzień w pracy.