Opinia użytkownika: Marta_593
Dotycząca firmy: TELE 2
Treść opinii: Uszkodzenie linii naprawiali przez 4 miesiące z takim skutkiem,że zmieniłam opeatora. Okazało się, że skrzynka telekomunikacji ,stala na prywatnym terenie i nie mieli do niej dostępu bo właściciel ogródka nie życzyl sobie by wchodzili na jego posesję.Mieli to załatwić w przeciągu dwóch tygodni. Nie załatwili w ogóle.Konsultanci infolinii zupełnie nie wiedzieli o co chodzi, żaden monit do nich nie dochodził po wizycie techników.Jedno wielki zamieszanie i nieporozumienie na linii.W głównym oddziale telekomunikacji również zostałam zbyta -powiedziano i zebym zadzwoniła na błekitną linie, gdzie dzwoniłam juz od 3 miesięcy bezskutecznie starając się by pojawił się u mnie serwisant.Nic nie mogli zrobić w związku z tym,że skrzynka była na terenie prywatnym,po 4 pismach do kierownictwa postanowiłam przenieść się do Dialogu,na łączu radiowym bo do dziś nie zostało to naprawione.Fatalna komunikacja, niedoinformowani, mało kompetentni konsultanci i mało skuteczni serwisanci. Telekomunikacja przestała dbać o klienta.Czułam sie traktowana z góry przez obsługę w lacówce, która także nie wiele sobie robiła z tego, że od tak długiego czasu nie mam dostarczanej usługi.Rozwiązałam umowę bez ponoszenia żadnych kosztów, nie musiałam także pokrywać abonamentu za miesiące w których była awaria-tyle dobrego.