Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Od wielu lat mam różne ubezpieczenia w PZU. Od pewnego czasu związane jest to z tym samym agentem, który dba o terminowe załatwianie moich spraw. Niektóre ubezpieczenia np. komunikacyjne na kilkanaście dni przed terminem otrzymuję pisma z odpowiednimi dokumentami z centrali PZU. Pomimo tego również z pewnym wyprzedzeniem otrzymuję informację od agenta, z którym umawiamy się na określony termin w celu finalizowania kolejnej umowy. Z usług tej firmy jestem zadowolony. Nie miałem żadnych problemów. Opiszę tutaj np. przypadek kolizji drogowej. Moment nieuwagi, poślizg i w rowie rozbity samochód. Wioska, daleko do miasta i jeszcze dalej do domu. Nikomu nic się nie stało. Co robić? Dzwonię pod nr alarmowy PZU. Tutaj bardzo uprzejmie zostaję poinformowany o wszystkich czynnościach jakie mam wykonać, podaję namiary miejsca. Po kilkudziesięciu minutach podjechał samochód, który holował mój uszkodzony samochód do uzgodnionego ze mną warsztatu. Na miejscu otrzymuję telefon z informacją o terminie przyjazdu rzeczoznawcy. Następnego dnia ocena samochodu przez rzeczoznawcę, który wstępnie poinformował mnie o wynikach pracy i procedurach z tym związanych. Po kilku dniach otrzymuję dokumenty i na konto wpływa gotówka wynikająca z wyceny szkody. Rozmawiam z mechanikami, którzy będą naprawiać. Stwierdzają że trochę mało ale odwołanie tylko przedłuży procedury i może dostanę trochę więcej. Jednocześnie oświadczają że jeśli zastosują części zastępcze to powinno wystarczyć. Faktycznie wystarczyło. Podobnie i sprawnie został obsłużony mój znajomy w trochę innym przypadku. Jedno co mnie trochę denerwuję to strony dokumentów do zapoznania się. Dla mnie i wielu moich znajomych to tzw. „czarna magia” z którą firma powinna coś zrobić aby to trochę zmniejszyć i być bardzie zrozumiałym dla przeciętnego człowieka.