Opinia użytkownika: Urszula_120
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wybrałam się do salonu Orange aby kupić telefon w ofercie Zetafon oraz przenieść aktualny numer z Play do Orange. Jedna z pań obsługujących kazała mi zaczekać i zwrócić się z tą prośbą do innego pracownika, zajętego obsługą innego klienta. Czekałam 15 minut, kiedy klientka odeszła. W tym momencie pracownik (najstarszy stażem więc może menedżer) powiedział że wychodzi na obiad na pół godziny.Poinformowałam go , że czekam już dłuższą chwilę. Nie zmieniło to jednak sytuacji, powiedział, że mogę zaczekać lub przyjść po pół godzinie. KIedy przyszłam ponownie poinformował mnie, że przeniesienie numeru jest niemożliwe, gdyż jest jakaś większa awaria, nie informując kiedy i jak sprawę mogę załatwić. ok godz. 18 zadzwoniłam do innego salonu orange we Wrocławiu i okazało się, że żadnej awarii nie ma i nie było, i mogę mnie obsłużyć zaraz jak przyjdę.