Opinia użytkownika: AxeZ
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zaszłam do Empiku chcąc kupić książkę. W środku było dość pusto, zaledwie kilku klientów, w okolicy żadnego pracownika. Było przyjemnie: towar poukładany, a w tle słychać spokojną, niezbyt głośną muzykę. Zatrzymałam się przy książkach psychologicznych. Pamietałam, że kiedyś szukając konkretnej pozycji, widziałam tam kilka ciekawych poradników. Teraz chciałam odszukać chociaż jeden z nich. Niestety, nie znalazłam żadnego. Książek było jakby mniej, a do tego większość na podobny temat, niestety nie ten, który mnie interesował. Nieco zniechęcona zaczęłam przeglądać książki sensacyjne. Sprawdzałam ceny i czytałam opisy umieszczane na tyłach okładkach. W pewnym momencie wzięłam książkę, na której nie było ceny. Ponieważ wydawała się ciekawa, zaczęłam rozglądać się za pracownikiem obsługi aby zapytać o ową cenę. Niestety niekogo nie było. Odłożywałam więc książkę i zaczęłam oglądać inne. W między czasie w dalszym ciągu wzrokiem szukałam kogoś z obsługi. Co jakiś czas przebiegały obok mnie panie w firmowych koszulkach, jednakże ciągle gdzieś się spieszyły i nie sposób było je zatrzymać. Gdy jednak udało się to jednej z kientek, pracownica zaczęła szukać koleżanki aby ta zajęła się klientką. Tamta po udzieleniu pomocy, ponownie zniknęła. Ja tymczasem w dalszym ciągu przegladałam książki. Gdy wreszcie ujrzałam spokojnie przechadzajacą się po sklepie panią od obsługi kienta, podeszłam i zapytałam o cenę wybranej przez mnie książki. Pani była bardzo miła, wzięła książke i poszła sprawdzić przy kasie. Nie udało się jednak ustalić ceny, zapytałam więc w jakim dziale znjadują się ksiązki o tematyce w jakiej pisze pewien pisarz (podałam nazwisko) i ku mojemu zdziwieniu pani wiedziała o jakie książki pytam! Podeszła do regału i wybrała mi kilka pozycji, które według niej bedą mi odpowiadały. I tak faktycznie było. Zdecydowałam się na jedną z nich i skierowałam do kasy. Jedna z nich była nieczynna. Przy drugiej ustawiona była 2-3 osobowa kolejka. Kasjerką była ta sama pani, która pomagała mi wybrać książkę. Na mój widok uśmiechnęła się i pochwaliła wybór. Za książkę zapłaciłam i opuściłam sklep. Z zakupów jestem zadowolona. Kupiłam świetną książkę. Atmosfera w Empiku była dość przyjemna, czysto, świeżo, przyjemna muzyka w tle, zero tłoku. Minusa dostają pracownicy obsługi, jednak nie za jakość obsługi, lecz za dostępność. Pracowników za mało, a ci co byli, nie mieli zbytnio czasu na obsługę klienta. Ponadto ceny przystępne, choć czsami brakuje jej na książkach, może towat nieco za mało urozmaicony.