Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Mam "ubezpieczenie inwestycyjne" w AXA. Polega na tym, że wpłacam co miesiąc pewną kwotę, za którą AXA kupuje jednostki uczestnictwa TFI bez względu na ich aktualny kurs. To powoduje że jak TFI "dołują" to za tą samą kwotę AXA nabywa dla mnie stosunkowo więcej jednostek, czyli teoretycznie w długim okresie czasu jestem "do przodu", a dodatkowo mam ubezpieczenie na życie. Brzmi to ciekawie i aż się prosi aby w oparciu o moje comiesięczne wpłaty AXA podtrzymywała ze mną kontakt. Dziękowała za moją sumienność i informowała o tym co się dzieje na moim koncie. Nie robią jednak tego. Z mojej perspektywy wygląda to więc tak, że ja regularnie kontaktuję się z AXA i wpłacam im swoje ciężko zarobione pieniądze, a z drugiej strony głuchy mur... Raz na rok przesyłają list ale w dobie marketingu relacji i narzędzi on-line aż się prosi aby byli na tym polu bardziej aktywni. Co prawda teoretycznie mogę się gdzieś zalogować i coś sprawdzić ale już dawno zapomniałem co, gdzie i jak. Nie pamiętam też loginu i hasła, czyli narzędzie, którego utrzymanie z pewnością kosztuje AXA setki tysięcy zł działa na ćwierć gwizdka. A mogłoby być inaczej. Mają przecież moje dane.. Jakiś e-mail raz na miesiąc na pewno by nie zaszkodził, szczególnie że na moim koncie z miesiąca na miesiąc coś się zmienia.