Opinia użytkownika: Ewa_259
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: W dniu 05.08.2009 w nowootwartym Oddziale Banku AIG dokonywałam dwóch wpłat . 1 spłata pożyczki gotówkowej i wpłat an zadłużenie z tytułu karty kredytowej. Podałam kasjerce dwa oryginalnie wydrukowane przez bank kwity. Każda wpłata na inne konto. Kasjerka , uważam powinna je ostemplować , pobrać gotówkę .Ale tak nie jest - pani "wklepuje" dowody wpłat do komputera , drukuje malutki kwitek , za który notabene pobierana jest prowizja w wys. 2 PLN. Jakież było moje zdziwienie , gdy robiąc zakupy w sklepie i chcąc zapłacić kartą kred.tegoż banku okazało się iż na koncie nie ma środków! Otóż pani w kasie "wklepując" dowody wpłat do komp. wpisała jedno konto na które rownież wskoczyła wpłata na kartę. Poszłam do banku aby wyjaśnić temat i co się okazuje ? Muszę napisać podanie o przeksięgowanie owej wpłaty i CZEKAĆ DWA TYGODNIE na sprostowanie. Banalne , ale jakże skomplikowane ! Jest to ewidentna wina pracownika za powstałą sytuację , który tłumaczył się tym , że jest nowa , że dopiero od 3 dni pracuje . Nieważne - pracownik banku musi być profesjonalny ! Nie zostałam nawet przeproszona . Ponadto w banku jest bardzo głośno nastawiona muzyka. Bank jest zbyt poważną instytucją na takie rzeczy, jak głośna muzyka , to nie dyskoteka !