Opinia użytkownika: Ilona_70
Dotycząca firmy: Promod
Treść opinii: Dnia 14/08/2009 tj. piatek robiłam zakupy w sklepie Promod. Wydawałoby sie sklep na wysokim poziomie a jednak zawiodłam sie na obsłudzę. Po wejściu do sklepu nikt mnie nie zauważył.Gdy zaczełam ogladać najnowsza kolekcje zauważyła mnie jedna ekspegientka. Owszem podeszła do mnie i zapytała sie czy coś Pani podać, al gdy odpowiedziałam, ze nie dziekuje. Nie potrafiła zachęcić mnie do obejrzenia innych modeli z najnowszej kolekcji. Nie zapytała mnie o to czego potrzebuje, jaki kolor oraz na jaka ewentualnie ma to byc okazję. Czyli nie wykonała podstwowego badania potrzeb klienta. Nie znała cen, ani materiałów z jakich dany tshirt był wykonany.Owszem była ubrana w tzw. strój firmowy ale nic pozatym nie swiadczyło by o tym, ze tam pracuje. Nie doszło do rozmowy obok kasy i finalizacji transakcji wiec nie było również sprzedazy komplementarnej.