Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Do banku udałem się samochodem. Z daleka mogłem zaóważyć charakterystyczne logo banku. Z miejscem parkingowym nie było problemu. Wokół parkingu były elementy zielone, zbliżając się do wejścia mogłem zaóważyć godziny otwarcia. Wszystkie szyby były oklejone reklamami. Po wejściu do środka poczułem bardzo przyjemny chłód, pomieszczenie było niewielkie lecz bardzo zadbane, pogłogi były czyste, wszystkie swiatła właczone foldery reklamowe znajdowały sie na swoich miejscach a krzesła były ładnie poustawiane. Na wprost wejścia znajdowała się informacja w której niestety nie było nikogo. Rozejzałem się po banku i zaóważyłem ze przy każdym stanowisku znajduje się tabliczka informacyjna jakie usługi świadczy dane stanowisko. Zblizyłem sie do tego który udzielał kredytów mieszkaniowych. Po około 15 minutach oczekiwania aż poprzedzający mnie klient zostanie obsłużon, pani Iwona poprosiła mnie do swojego biurka. Przywitała się grzecznie pytając w czym może mi pomóc. Po wyjaśnieniu mojej specyfikacji kredytowej pani Iwona przeliczyła ją w miarę szybko i stwierdziła że jak by nie licząć nie stać mnie na tak duży kredyt. Zaproponowała 3 warianty ale dla znazcnie mniejszego kredytu. Grzecznie wysłuchałem plusów i minusów kazdej z opcji a następnie odmówiłem gdyż interesowała mnie inna suma. Pani Iwona zodała swoją wizytówkę, grzecznie się pożegnała zapraszając ponownie. Uważam że obsługa była na jak najwyższym poziomie, dbanie o klienta oraz przekazywane informacje były jasne i zrozumiałe a pozytywne nastawienie pani Iwony dawały obraz profesjonalizmu i żetelności.