Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mebadess

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Z infolinią skontaktowałam się w celu uzyskania informacji nt.identyfikacji i wyświetlania numeru dla rozmów przychodzących w moim aparacie.Niestety mylnie wybrałam numer infolinii ale numer 19333 też okazał się być numerem informacyjnym w obsłudze posprzedażnej Telekomunikacji jak poinformował mnie uprzejmy bardzo konsultant,który podał mi właściwy numer 19393.Wybrawszy właściwy teraz numer uzyskałam połączenie z automatyczną obsługą a następnie błyskawicznie odezwała się pani konsultantka gdy wybrałam opcję bezpośredniej rozmowy.Przedstawiłam swój problem pytając czy identyfikacja numerów i ich wyświetlanie leży w gestii Telekomunikacji Polskiej (jestem klientką TPSA) czy też jest to uzależnione od rodzaju aparatu i względnie homologacji.Konsultantka, która przedstawiła się z imienia i nazwiska omówiła jasno zagadnienie,z którym się do niej zgłosiłam oraz szczegółowo określiła zasady,jak się okazało trwającej do końca sierpnia promocji na włączenie tego typu usługi abonentowi.Uprzedziła mnie,że po zakończonej promocji mogę zrezygnować z tej usługi nie ponosząc kosztów.Informacja ta jest dla mnie miłym zaskoczeniem,gdyż do tej pory konsultanci TPSA nie informowali mnie o możliwościach i ewentualnych kosztach włączanych i wyłączanych usług. Korzystając z połączenia z infolinią zapytałam o ilość wykorzystanych jednostek taryfowych w ramach mojego planu TP.Uzyskałam tę informację jednakże jest to informacja kompletnie nieprzydatna ponieważ dane dotyczyły stanu na 3 dni przed dniem zapytania. Jakość połączenia głosowego była mało zadowalająca.Momentami trudno było panią usłyszeć, pytania musiałam powtarzać kilka razy co stało się lekko irytujące. Po zakończonej rozmowie operator oddzwania w celu uzyskania feedbacku, informacji zwrotnej w związku z kontaktem z infolinią.Pada kilka automatycznych pytań mających na celu ocenę i jakość obsługi. Idea feedbacku jest jak najbardziej pozytywna ale niektóre pytania fałszują tę ocenę.Usługa identyfikacji numerów,w sprawie której zadzwoniłam zostanie włączona z opóźnieniem,do 3 dni.Pytanie w automatycznej ankiecie czy jestem załatwiłaś/eś sprawę jest przedwczesne.