Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Korzystałam z punktu wywoływania zdjęć, który było dość trudno zlokalizować w sklepie, ze względu na słabe jego oznaczenie. Moja pierwsza próba spytania obsługi o jego lokalizację zakończyła się fiaskiem. Pani z obsługi bez entuzjazmu wskazała mi ręką obszar połowy sklepu mówiąc: "Tam, prosto" i wróciła do swoich bliżej nieokreślonych zajęć. Kolejna osoba z personelu okazała się bardziej kompetentna i zaprowadziła mnie prosto do szukanego punktu. Tam zostałam sprawnie i szybko obsłużona. Otrzymałam pomoc przy obsłudze maszyny do wyboru zdjęć, została rozwiana każda moja wątpliwość co do wyboru formatu zdjęcia, rodzaju papieru. Gorzej było przy odbiorze zdjęć, kiedy 5 minut stałam przy ladzie, 3 osoby z personelu zgromadzone przy jednym komputerze metr ode mnie i żadna nie raczyła zainteresować się klientem. Dopiero po chwili sama się zorientowałam, że obowiązuje tam samoobsługa (o której informowała bardzo mała, niewidoczna tablica umieszczona nie przy ladzie, przy której wybiera się zdjęcia, tylko z boku, za zasłaniającym filarem). Sklep ma kilka kas głównych do obsługi klientów; tylko jedna z nich była otwarta, a kolejka była spora. Dopiero po kilku chwilach druga kasa została udostępniona dla klientów. Wiedza i kompetencje personelu na średnim poziomie: fakt, że obsługa na stanowisku była szybka i rzetelna, jednakże dotarcie do tego punktu okazało się nie lada wyczynem. Wygląd adekwatny do wykonywanej pracy, personel wyróżniający się strojem i plakietkami. Duża ilość personelu na sklepie, jednak zdarzały się osoby niezainteresowane klientem w ogóle, rozmawiające przez telefon i załatwiające swoje prywatne sprawy lub zajęte grupowymi rozrywkami przy komputerze. Cena, asortyment i oferta bez zarzutu, a nawet duży plus ze względu na trwającą promocję i tanie zdjęcia. Miejsce obsługi ma jeden wielki zarzut: słabo oznaczona i niewidoczna informacja na temat rodzaju odbioru zdjęć (samoobsługa) i miejsca tego odbioru.