Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mFinanse

Treść opinii: Po wcześniejszej rozmowie telefonicznej ustaliłem pewne szczegóły na temat kredytu mieszkaniowego, jednak ze względu na wymogi prawne w celu potwierdzenia swoich danych musiałem się stawić osobiście w placówce banku. Zbliżając się do mBanku przy ul. Kuźniczej 10 we Wrocławiu zobaczyłem baner który by wskazywał z daleka gdzie znajduje się bank, był mało widoczny - jednak możliwy do odnalezienia w gąszczu innych reklam. Przed wejściem do banku zaważyłem ze znajduje się czynny wpłatomat oraz działający bankomat, ponadto na witrynach mogłem zaobserwować reklamy które przyciągały uwagę przechodniów. Na drzwiach wejściowych były umieszczone godziny otwarcia oraz informacja o najbliższych placówkach. Po wejściu do środka zobaczyłem bardzo dobrze oświetlone pomieszczenie w którym znajdowało się 8 boksów dla potencjalnych klientów oraz praktycznie na wprost wejścia informacja. W pomieszczeniu panował cichy gwar, wszystkie światła działały, było czysto a wystrój wnętrza dawał przyjemne i miłe odczucia. Lokal sprawiał wrażenie niedawno otwartego, choć placówka działa juz kilka lat. Po wejściu zostałem grzecznie powitany przez panią Dominikę która lekko się uśmiechnęła, po wyjaśnieniu w jakim celu przyszedłem zostałem skierowany do jednego z boksów w celu konsultacji z doradcą. Zająłem wyznaczone miejsce i po około 30 s zjawiła się pani Magda która przedstawiła sie oraz powitała mnie grzecznie po czym spytała czym może mi służyć. Podczas wyjaśniania o co mi chodzi pani Magda zadawała mi pytania "pomocnicze" i po krótkiej chwili, kiedy wyjaśniłem w całości swoje położenie, zostałem poproszony o komplet dokumentów. Pani Magda przedstawiła mi graficznie wielkość kredytu, raty malejące, LIBOR, SPREAD, możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu lub całości. Ponadto została mi wyjaśniona kwestia zdolności kredytowej oraz jej obwarunkowania. Cała rozmowa przebiegała w bardzo miłej atmosferze i dawało się wyczuć ze doradca chce wybrać jak najlepszy wariant dla klienta. Jednak pomimo kilku różnych symulacji wielkość kredytu który mógłbym uzyskać w mBanku mnie nie satysfakcjonował i dlatego nie podjołem żądnych zobowiązań. Pomimo tego ze spędziliśmy około 40 min. na wyliczeniach pani Magda przyjęła moją domowe ze zrozumieniem, choć zaproponowała rozwagę oraz żebym z tematem się przespał. Gdybym się zdecydował lub miał jeszcze jakieś pytania zostawiła mi swoja wizytówkę oraz papierową kopię naszych symulacji. Grzecznie się pożegnała uśmiechając się przelotnie oraz nawiązując kontakt wzrokowy. Co prawda nie udało mi sie nić załatwić ale wychodząc z mBanku byłem bardzo pozytywnie do niego nastawiony, profesjonalna obsługa, łatwość i szybkość w nawiązywaniu kontaktów, duża wiedza która w sposób przystępny jest przekazywana klientowi świadczy o ogromnej wprawie w tego typu zagadaniach. Z pewnością mogę polecić ten bank.