Opinia użytkownika: Słoneczko3366
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Ostatnio wracając do domu odwiedziłam Żabkę. Chciałam kupić coś słodkiego. Są tam przyjazne promocje, co tydzień na inny asortyment. Wchodząc , na powitanie nie usłyszałam odpowiedzi ekspedientki, można to wytłumaczyć, była zajęta, obsługiwała klientów. Na oficjalnej półce promocyjnej, znajdowały się tylko trzy sztuki pasztetu z drobiu, więc obeszłam środkowy regał aby dotrzeć do innej półki też promocyjnej ale bardzo mało widocznej, na której z reguły można znaleźć słodycze po niższych cenach. Nie wszyscy o tym wiedzą. Towar na niej ułożony jest tak ukryty, że czasami zastanawiam się dla kogo są te obniżki. Ceny, które widnieją pod towarami, w żaden sposób nie można dopasować do towaru, który leży obok. Po zapytaniu ekspedientki o cenę, odpowiedź można uzyskać po sprawdzeniu przy kasie, co blokuje kolejkę. Podczas ostatniej wizyty, chciałam zakupić orzeszki za wystawioną cenę , jednak nie mogłam ich odnaleźć. Poprosiłam o pomoc ekspedientkę, chciała mi pomóc ale takiego towaru o podobnej cenie nie odnalazła a straciła przy tym parę minut. Aby nie robić zamieszania zdecydowałam się na zakup towaru o podobnej cenie. Ku mojemu zaskoczeniu, przy samej kasie ujrzałam trzecią półkę z promocyjnymi słodyczami, na których, jasno i przejrzyście były wypisane ceny. Zdecydowałam poruszyć ten problem, ponieważ często korzystam ze sklepów tej sieci. W większości przypadków, chcąc dokonać szybkiego zakupu, przynoszę towar do kasy , po czym się okazuje, że cena jest zupełnie inna. Muszę przyznać, że jeżeli chodzi o oznakowanie aktualnymi cenami, to panują podobne zasady, w każdy z tych sklepów, natomiast promocje, w tym samym czasie są różne. W sklepie czysto, w miarę wszystko poukładane, czasem tylko panie wyglądają na zmęczone, można zauważyć małe zaangażowanie w to, co robią. Asortyment dopasowany do wielkości sklepów. Czasami personel można spotkać przed sklepem, na papierosie ale jak tylko pojawi się klient, natychmiast wracają do swoich obowiązków.