Opinia użytkownika: KK_1
Dotycząca firmy: Harmonia Wellness Club & Pool
Treść opinii: Harmonia Spa jest jedynym obiektem typu SPA z kategorii prestige, położonym w centrum Poznania, w wierzy Andersia. Odnalezienie SPA nie jest utrudnione, właściciele zatroszczyli się o odpowiednie oznaczenia na dole oraz na piętrze. SPA jest połączone z wellness club & pool, który znajduje się naprzeciwko. Obiekt od wejścia sprawia wrażenie ekskluzywnego, zgodnie z oznaczeniem. Stonowana kolorystyka, wysokiej jakości materiały, ciekawy design, subtelne oświetlenie, czystość, spokojna muzyka i przyjemny zapach witają klienta od samego wejścia. Wokół umieszczone zostały wystawki - półki z produktami kosmetycznymi, które można kupić w SPA. Kolejnym elementem, który jest istotny w tym miejscu - ceny nie są wyszczególnione, lecz praktycznie niewidoczne, informację otrzymujemy po obejrzeniu cennika lub spodów produktów w przypadku kosmetyków. Po prawej stronie znajduje się wygodna sofa, na której klienci mogą zaczekać np. na swój zabieg. Nie ma nachalnych, przesadnie wyeksponowanych logo, nie ma też zbędnych reklam czy ulotek. Dominuje minimalizm w praktycznie każdej dziedzinie. Jeśli chodzi o personel, po wejściu klienta wita osoba obsługująca, czasem jest to jedna z właścicielek SPA. Nie jest ona najczęściej ubrana w strój z logo firmy, nie posiada identyfikatora, lecz jest to zbędne w przypadku tego typu miejsca. Personel natomiast ubrany jest w fartuchy zabiegowe, bez logo SPA. W kwestii wyboru asortymentu, bez wątpienia jest szeroki i specjalistyczny, klient może zdecydować się na szereg zabiegów (rytuały na twarz, na ciało, na dłonie i stopy), zasugerować własne preferencje i życzenia, skorzystać z usług dodatkowych jak Manicure SPA, Pedicure SPA, konsultacji dietetycznych czy usług fryzjerskich oraz Hair SPA. Dodatkiem jest wspomniane wcześniej Wellness & Pool. Istnieje możliwość zakupu pakietów kwotowych lub voucherów na konkretne zestawy zabiegów, co jest szczególnie korzystne w przypadku większego zakupu np. dla firm. Ceny są na stosunkowo wysokim poziomie, wyższe niż w innych SPA na terenie Poznania. Odnosząc się do personelu, osobiście spotkała mnie sytuacja, gdzie odbierając zamówione wcześniej na firmę pakiety kwotowe, pojawił się szereg problemów. Po przybyciu na miejsce i wcześniejszej zapowiedzi, pakiety kwotowe nie zostały przygotowane, choć personel zapewniał, że będą na czas. Spotkałem się z dosyć poważnym przykładem dezorganizacji, pojawiły się utrudnienia w kontakcie telefonicznym (nieodebrane telefony, nikt też nie oddzwonił mimo zapewnień) i nie było żadnej odpowiedzi na maila w kwestii faktury. Odbiór owej faktury również był dosyć problematyczny. Ogólne wrażenie z obsługi - negatywne.