Opinia użytkownika: beata2701
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Konsultant telekomunikacji zadzwonił do mnie z pytaniem,czy jestem zainteresowana internetem.Wcześniej probowałam skorzystać z internetu i dowiadywalam się w TP,niestety powiedziano,że nie ma możliwości zalożenia z przyczyn technicznych.Otrzymałam taką odpowiedź na piśmie.Skorzystałam więc z internetu radiowego,który założyła mi miejscowa firma.Po usłyszeniu pytania konsultanta wstąpiła we mnie nadzieja,że może wreszcie będę miała stałe łącze.Zapytałam konsultanta,czy sprawdził możliwość podłączenia internetu pod mój numer.W ciągu jednej chwili sprawdził i okazało się,że nic się w tym względzie nie zmieniło.Moje pytanie brzmi:po co taki konsultant zajmuje mi czas,jak może najpierw sprawdzić,czy dana oferta może mnie dotyczyć? Najpierw niech sprawdzi,a potem dzwoni.Nawet nie przeprosił,że zajął mi czas.