Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Paris Optique
Treść opinii: Ponieważ odkręciła mi się śrubka z okularów słonecznych zakupionych dwa lata wcześniej w salonie Paris Optique, a nigdzie indziej nie byli mi w stanie pomóc, zostałam zmuszona wybrać się do salonu gdzie nabyłam okulary. W centrum handlowym Forum jest obszerny salon, od razu robi wrażenie przestrzenności, ale i zbyt wielu klientów tam nie widuję. Aby dojść do obsługi trzeba pokonać kilka lub kilkanaście metrów. W głębi siedziała jedna młodsza pracownica i zajmowała się jakimiś rozliczeniami. Przy kasie stała starsza w wieku około 40 lat Pani i najwyraźniej czekała na moją reakcję. Przywitałam się, wyciągnęłam z torebki etui z okularami i podałam je Pani. Wyjaśniłam, że niestety nie mam tych elementów, które się odkręciły, więc Pani zabrała się za szukanie odpowiednich części w pudełeczku, po czym zniknęła na jakiś czas do innego pomieszczenia. Ja tymczasem, korzystając z chwili wolnej zaczęłam przyglądać się ofercie salonu, gdyż interesuje mnie zakup nowych okularów korekcyjnych. Zdążyłam się zapoznać z prawie każdym modelem zanim Pani wróciła z moimi naprawionymi okularami. Uprzedziła, że nie jest to oryginalna śrubka, ponieważ nie ma takiej akurat w salonie i zaproponowała zostawienie okularów aby mogła zrobić to na bardziej dopasowanych częściach. Ja jednak podziękowałam, gdyż na codzień używam okularów i wolałam się ich nie pozbywać. Pani zapewniła mnie, że wszystkie śrubki dokręciła i umówiłyśmy się, że spróbuje dla mnie znaleźć przy okazji lepszą na wymianę. Podziękowałam za pomoc, spytałam się czy coś się należy (była to oczywiście drobna usługa bezpłatna) i wyszłam. Jednego mi jeszcze zabrakło – wytarcia szybek okularowych. Dostałam lekko opalcowane, co mnie zraziło. W innym salonie zawsze przed oddaniem mi okularów wycierają je profesjonalnie.