Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Przy okazji wizyty w Forum postanowiłam załatwić jedna sprawę na stanowisku ING w pasażu centrum. Siedziała tam Pani w wieku około 30 lat, ubrana elegancko, z widocznym identyfikatorem. Po wstępnym przywitaniu zajęłam wolne miejsce przy stoliku. Panował tam ład, bez zbędnych ulotek czu gadżetów. Zapytałam się czy jest mi w stanie pomóc z jedną sprawą, która nie została poprawnie załatwiona podczas mojej ostatniej wizyty w innej placówce banku miesiąc wcześniej. Okazało się, że mogę to na miejscu załatwić. Pani zabrała się od razu za sporządzanie odpowiednich dokumentów i zapewniła, że to o co prosiłam zostanie „uruchomione” w następnym dniu, co rzeczywiście się stało. Za mną utworzyła się już w między czasie mała kolejka choć nie spędziłam tam więcej niż kilka minut potrzebnych na formalności. Obok inni ludzie korzystali z bankomatu. Mimo, że wydawało mi się do tej pory, że „operacje bankowe” wymagają odizolowanego miejsca i „intymności”, muszę przyznać, że nie odczułam dyskomfortu podczas załatwiania moich spraw w umiejscowionym w ten sposób oddziale. W „zwykłym” banku stałabym z pewnością w kolejce, irytując się zmarnowanym tam czasem i tłumem ludzi.