Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: To moja pierwsza zapisana obserwacja wiec prosze o troszke wyrozumiałości. Dnia 5 sierpnia br. zadzwoniłem do Automatycznego Biura Obsługi Klienta Sieci ORANGE. Po wysłuchaniu miłego głosu i kilku zbednych "reklam" wybrałem połączenie z operatorem. Przygotowany na rozmowe znowu musiałem na klawiaturze telefonu wybrac "temat rozmowy". Po dwóch sygnałąch poinformowano mnie ze linie sa zajete i czy czekam dalej czy chce aby operator oddzwonił. Stwierdziłem, że poczekam. Po pierwszym sygnale rozmawiałem juz z operatorem. Przywitał sie ciepłym "dzien dobry", przedstawił imieniem i nazwiskiem i zapytał "w czym moge pomóc". Otrzymałem pełna i wyczerpującą pomoc w mojej sprawie. Na koniec rozmowy podziekował za telefon i miło sie pożegnał. Nie oceniam na 5 ponieważ zbedne reklamy niepotrzebnie wydłużaja czas załatwienia włąsciwej sprawy.