Opinia użytkownika: Beata_197
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Jestem klientką tego banku od pięciu lat,spłaciłam około 10 kredytów ratalnych i dwa gotówkowe.Jakiś czas temu wzięłam kredyt na rower i nie przyszły mi odcinki do spłaty,udałam się więc do placówki i poprosiłam o ponowne ich przesłanie.Oczywiście miały dotrzeć,niestety nie dotarły.W końcu poszłam po raz kolejny do banku i uiściłam kwotę w kasie,okazało się ,że przekroczyłam termin płatności o cztery dni.Zaznaczam,że zdarzyło mi się to po raz pierwszy w ciągu pięciu lat.Dzisiaj rano w skrzynce znalazłam kopertę z AIG z wezwaniem do zapłaty.Nie byłoby w tym nic złego,bo przecież wpłaciłam pieniądze po terminie,natomiast forma tego listu pozostawia wiele do życzenia.Wydruk na czerwonej kartce,z masą wykrzykników i wielkich drukowanych liter.Poczułam się jak jakiś przestępca ścigany listem gończym(za 4 DNI!!!).Jako stały klient czuję się naprawdę głęboko dotknięta formą tego przekazu.