Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Przyjechałam do Carry aby wymienić koszule (6 szt.), które mąż dwa dni wcześniej kupił na wyprzedaży, kupił za małe rozmiary. Sklep mieści się w Galerii Bałtyckiej, która jest ogromna, ciężko w niej cokolwiek znaleźć. Nałaziłam się zanim znalazłam sklep do którego przyjechałam. Po podejściu do kasy i wyjaśnieniu o co chodzi, pani powiedziała, żebym sobie znalazła odpowiednia rozmiary, bo zwrotów nie przyjmują. Myślałam, że któraś z Pań mi pomoże, ale niestety myliłam się, straciłam dużo czasu szukająć tych koszul, niektórych juz nie było. Wkońcu poprosiłam Panią, która sie krzątała przy rozkładaniu towaru, żeby mi pomogła, Pani bardzo sprawnie poruszała sie po sklepie i szybciutko przyniosła mi odpowiednie rozmiary. Podziękowałam i poszłam do kasy a tam znowu przeboje, zwrot trwał 10 min. (była przyuczana nowa osoba - rozumiem), cierpliwie czekalam, nagle okazało sie, ze jedną koszulę wzięłam inną i musze dopłacić ok 20 zł, nie miałam gotówki, a Pani poinformowała mnie, że tylko gotówką możemy zrobić ta transakcje i kartą nie mogę dopłacić. Pobiegłam szybko do bankomatu po kasę, wróciłam, zapłaciłam i wyszlam zmęczona jak koń po westernie ;) Obsługa nie interesuje się klientami, starciłam tam dużo czasu (ok godz.), gdybym nikogo nie poprosila o pomoc, łaziłabym tam dużo dłużej. Pań na sklepie 5 sztuk, uważam, ze jak na ten sklep to dużo. Kas do obsługi jest dwie, ale otwarta tylko jedna, pomomo kolejki.