Opinia użytkownika: Snoopy
Dotycząca firmy: Cropp
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu oddania zakupionych niedawno spodni. Wiem, że firma LPP powinna przyjmować zwroty lub wymianę w ciągu 30 dni od daty zakupu, po okazaniu paragonu w dowolnej placówce danej sieci. Spodnie kupowałam w Galerii Dominikańskiej, zwrotu dokonywałam w Magnolii. Podeszłam zatem do kasy i przerwałam prywatną rozmowę dwóm pracownikom. Gdy powiedziałam, że chciałam oddać zakupiony produkt, sprzedawca zrobił znaczącą minę. Wspomniałam od razu, że spodnie nie były kupowane w tym sklepie. Pracownik zapytał: jak to nie u nas? Poinformowałam go, że z tego co wiem, mogę je u nich oddać. Pojawiła się kolejna głupia mina na jego twarzy. Wziął ode mnie spodnie i zaczął je dokładnie przeglądać sprawdzając, czy nie były noszone. Rozumiem, że takie są procedury, ale bez przesady. Po chwili powiedział tylko: „paragon”. Wręczyłam mu go. Po kolejne chwili powiedział „karta”. Zrozumiałam, że zwrot pieniędzy nastąpi na moje konto, skoro płaciłam kartą. Dał mi wydruk z terminala i tyle, zero pożegnania, informacji, kiedy pieniądze wpłyną na moje konto. Każdy klient ma prawo oddać zakupioną rzecz, dlatego niezrozumiały jest dla mnie fakt, dlaczego dla pracownika był to taki problem. Wiem, że przy realizacji badań tajemniczy klient aspekt ten był oceniany. Mniemam zatem, że badania chyba nie są już prowadzone. Z perspektywy klienta uważam, że warto by było do nich wrócić.