Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Brak kompetenckji oraz totalne hamstwo i ignorancja klienta. Dzwonilem ok 10:35 do Katowic do Biura Obsługi Klienta. Podałem numer listu przewozowego, oraz poprosilem i sprecyzowanie terminu dostarczenia w/w paczki. Uzyskałem informacje, ze paczka zostala nadana dzien wczesniej i że bedzie dostarczona dzis do 18 lub jutro rano. Na pytanie dlaczego tak, uzyskalem informacje ze jest to tania paczka cos podobnego do ekonomicznej gdzie kurier moze dostarczyc ja kiedy chce. Pani poinformowala mnie, arogancko, ze sam sobie jestem winny, ze takie cos wybralem i ze nie mam miec do niej pretensji. Chcialem uzyskac numer do kuriera, lub zeby konsultant skontaktowal sie z nim, zebym mogl odebrac paczke w terenie, aby bylo szybciej. Uzyskalem ponownie informacje ze jest to tania paczka i tutaj nie ma mozliwosci takiej. Gdy poprosilem z kierownikiem, uzyskalem informacje ze to i tak nic nie da. Gdy poprosilem te Pania o imie i nazwisko powiedziala ze nie. Powiedzialem ze zloze na nia skarge. W tym momencie ten beszczelny konsultant sie rozlaczyl. Gdy pojechalem do Katowic, siedziala Paniusia i rozmawialac z klientem przez telefon zula gume i czytala gazete.... Kochani tak UPS nas ma w glebokim powazaniu