Opinia użytkownika: Agnieszka_595
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: 28 lipca otrzymalam informacje, że :Twoje zamówienie nr XXX zostało przekazane kurierowi UPS. Maksymalny czas doręczenia: 1 dzień. Forma transportu: Kurier UPS Numer przesyłki: XXX od razu dodam ze nie pierwszy raz zamawiam w ten sposob i ze byly wybrane godziny doręczenia :). Wzielam poprawke 1 dzien ze cos sie wydarzylo i nie dojechala ta przesyłka w jeden dzien, ale juz pod koniec drugiego dnia czyli 30 lipca weszlma na opcje sledzenia przesyłki i jakie bylo moje zdziwienie - bo w historii ups byla informacja o braku mozliwosi doreczenia!. a w skrzynce ani nigdzie indziej nie pozostal slad skontaktowania sie z kurierem i ze przesyłka byla u mnie. postanowilam poczekac dalej - podalam godziny dostarczenia miedzy 15 a 19, i mimo ze w domu bylam nastepnego dnia widniala notatka- brak mozliwosci doreczenia. Nie wytrzymalam i 31 lipca zadzwonilam do UPS- dodzwonic sie to byla sztuka- wlaczala sie caly czas informacja sprawdz swoja przesylke na naszej stronie (sledź)- co nic mi nie dawalo bo bylo sprzeczne z tym czego oczekiwalam juz 2 dni. W koncu sie dodzwonilam. Pani nie widziala w tym zadnego problemu, uslyszalam tylko ze dzis ma przesylke inny kurier i sie pojawi (3 dzien oczekiwan!!!)- kiedy nie okreslila, dostalam tez na moja prosbe numer do kuriera. co sie dzialo i dlaczego przesylka nie dotarla, dlaczego nie bylo zadnej informacji o tym ze byla proba dostarczenia i nie zostalo zadne zawiadomienie- nie uzyskalam odpowiedzi :(. Czekalam do godziny 13tej- przesylka nie pojawila sie, zadzwonilam do kuriera i powiedzial ze sie pojawi do godziny, byl przed jej uplywem. Tez nie umial nic powiedziec co sie dzialo z przesylka przez te 2 dni, dlaczego nie dotarla i dlaczego nie pozostal po tym zaden slad. Nie ukrywam swojego rozczarowania UPS, zwlaszcza ze za to place nie male pieniadze. Dla mnie zabraklo tu wszystkiego....