Opinia użytkownika: Tomasz_553
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: W dniu obserwacji robiłem większe zakupy produktów spożywczych. Zaczynając od pieczywa, gdzie wszystko poszło bez problemów, jednak te zaczęły się na stoisku rybnym, gdzie musiałem czekać pięć minut na przyjście ekspedienta. Potem, na stoisku garmażeryjnym obsługa podała mi więcej skrzydełek, nie dając możliwości zaprotestowania, pomimo, że prosiłem o dokładnie o 1 kg. Na stoisku alkoholowym panował lekki bałagan - ceny nie były często pod samymi produktami, zmuszając mnie do sprawdzania kodu kreskowego. Pozostałe produkty odszukałem bez większych trudności. Przy kasie jednak musiałem czekać bardzo długo, ponieważ czynnych było tylko kilka i kolejki byłe ogromne - od 6-7 do 12 osób - przy tej ilości kas nie powinno raczej to nastąpić. Kasjerka przy mojej kasie obsługiwała bardzo powoli, na jej korzyść przemawia jedynie podejrzenie, że dopiero zaczynała tutaj pracę, gdyż zamiast standardowych koszulek E. Leclerc miała na sobie koszulkę firmy pośredniczącej. Kasjerka przy tym była miła. Przy kasie jeszcze uderzyła mnie obecność płatnych reklamówek w miejscu pakowania towaru - wydaje mi się, że po prostu zapraszały klientów do brania ich bez płacenia. Wygląd całego marketu oceniam jako dobry, choć czasami dawał się we znaki bałagan na półkach, co często zmusza do sprawdzania ceny towaru kodami kreskowymi.