Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Sklep znajduje się w centrum handlowym Tesco, powodem mojej wizyty tamtego dnia był odbiór butów z reklamacji. Dwa tygodnie temu zareklamowłaam obuwie kupione miesiąc wcześniej, chodziło o rozerwanie kawałka skóry pod klamrą z przodu lewego buta. Podczas pisania formularza obsługa była miła, zapytano mnie czego żądam od firmy (ja chciałam naprawy), wypełniłam dane i poproszono mnie bym przyszła za 2 tygodnie, ponieważ jest to maksymalny czas oczekiwania na naprawę i buty będą już wtedy na pewno do odbioru. Po otrzymaniu towaru z naprawioną szkodą, kazano mi dokładnie obejrzeć, czy nie mam żadnych zastrzeżeń, podpisałam jeszcze jeden z dokumentów. Po odebraniu pospacerowałam jeszcze po sklepie, było tam dużo par butów przecenionych, klapek, sandałów, niestety w większości duże numery jak dla kobiet: 39,40, 41... Zostałam również zapytana czy potrzebuję pomocy, zauważyłam, że ekspedientka nieustannie poprawia pudełka, także dbanie o porządek na plus. Wszystkie krzesełka równo poukładane, buty, kartonowe pudełka również. Ogólnie z usługi byłam zadowolona, brakowało mi jedynie większego uśmiechu na twarzach kasjerek.