Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Zachęcona widniejącymi informacjami o obniżkach cen postanowiłam wejść do salonu. Pomieszczenie bardzo duże, spory wybór ubrań, gdzieniegdzie widziałam je porozrzucane, co nie świadczyło o zbyt dużym porządku. Nie byłam nastawiona na kupno konkretnej odzieży, do przymierzenia wybrałam 3: sweterek, spodnie fitness oraz spodenki dresowe, które podejrzewałam o rozmiar S lub XS, a spoglądając na metkę zauważyłam, iż spodenki pochodzą z działu Reserved Kids (rozmiar 11-12 years). Nie znając dobrze sklepu zawędrowałam do przymierzalni, gdzie wchodząc, sprzedawczyni poprosiła mnie bym jednak udała się do damskiej. Zapytałam się zatem gdzie ona się znajduje, informację uzyskałam, choć miałam ogólne wrażenie, że ekspedientka nie jest miła. Po znalezieniu przymierzalni damskiej, dostałam odpowiedni numerek z liczbą sztuk odzieży, a po wyjściu zostałam poproszona o ich odwieszenie na miejsce. Zdziwiło mnie to, uważam, że od tego jest personel sklepu. Spodenki z Reserved Kids postanowiłam kupić, ale poszłam jeszcze zobaczyć czy są inne kolory. Zamiast czarnych wybrałam szare, jednak gdy w tym dziale podeszłam do kasy, zastałam tabliczkę, że jest ona chwilowo nieczynna. Niechętnie udałam się do kasy głównej, gdyż była tam spora kolejka. Z jedna wybraną rzeczą zostałam mile obsłużona z wymaganymi zwrotami grzecznościowymi typu "dzień dobry", "dziękuję", "zapraszam ponownie". Stojąc przy kasie na ciemnym blacie oraz na klawiaturze widać było sporo kurzu, za co daję mniejszą ilość punktów.