Opinia użytkownika: Ewelina_49
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Dnia 1.08.2009 udałam się na zakupy do sklepu H&M. Znalazłam na wieszaku bluzkę, która mnie zainteresowała. Niestety nie było mojego rozmiaru. Postanowiłam zapytać sprzedawcy czy może znajdzie się mój rozmiar lub podobna bluzka. W tym momencie na terenie sklepu zauważyłam trzech sprzedawców, którzy rozmawiali ze sobą i nie zwracali na mnie uwagi. W końcu jedna z osób sprzedających zwróciła się do mnie z pytaniem czy może mi pomóc więc przedstawiłam swoją prośbę. Sprzedawczyni pokazała mi podobne koszulki. Wybrałam kilka i poszłam do przymierzalni. Zdecydowałam się na zakup jednej z bluzek jednak gdy podeszłam do kasy nie było przy niej sprzedawcy. Stałam koło kasy ok. 2 min. rozglądając się po sklepie w celu znalezienia kogoś z obsługi. Niestety nie udało mi się to. Kasjer podszedł dopiero po tym, gdy zaczął dzwonić telefon znajdujący się przy kasie.