Opinia użytkownika: Mysterious_X
Dotycząca firmy: SCS
Treść opinii: Szczeciński serwis notebooków SCS mieszczący się na Boh. Getta Warszawskiego 22/2. Naprawa notebooka zajęła ledwie 2 dni robocze, zostałem powiadomiony SMS-em o zakończeniu naprawy i możliwości odbioru sprzętu. Możliwa była płatność kartą za usługę. Jej wycena nie była może najniższa – ale takie są po prostu ceny. Serwis udziela 3 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi. Nieco zagadkowe są punkty umowy odbioru: „Serwis dokonuje napraw bez wstępnego poinformowania Klienta do kwoty 300 zł” Czyli po stwierdzeniu np. drobnej usterki notebooka serwis może BEZ INFORMOWANIA KLIENTA (= BEZ JEGO ZGODY! SIC!) dokonać napraw do kosztu 300 zł i oczywiście, przy odbiorze obciążyć klienta tym kosztem. Ale dalej robi się znacznie, ale to znacznie ciekawiej bo kolejny zapis umowy stanowi: „Rezygnując z naprawy Klient pokrywa koszty diagnozy w wysokości 50 zł” Czyli punkty regulaminu są ... sprzeczne. Gdyż po stwierdzeniu hipotetycznej awarii serwis dokona naprawy bez informowania klienta, do kwoty 300 zł, a więc kiedy klient ma podjąć decyzję o naprawianiu lub nie naprawianiu swojego komputera? A jeśli podejmie decyzję o nie naprawianiu sprzętu – to co zrobi serwis? Obciąży go kosztem 50 zł? Ale co w takim razie z już naprawioną usterką (bez zgody klienta?!) Czy komputer zostanie ponownie zepsuty przez serwisantów? Ale w sumie – jeśli ktoś oddaje sprzęt do naprawy to chyba po to by go ... naprawić, a nie tylko zdiagnozować – więc podobne zapisy oszczędzają czas serwisu i klienta. Jeden z pracowników potwierdził możliwość odwrócenia naprawy na życzenie klienta. Czyli po prostu da się ponownie zepsuć naprawiony komputer i zapłacić 50 zł za diagnostykę.