Opinia użytkownika: Justyna_402
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Obsługa stacji pierwsza przywitała klienta, ekspedient płynnie odstąpił od wykonywanych zadań; brak opoznien w obsludze klienta; atmosfera panująca w punkcie - przyjazna; komunikacja z klientem na odpowiedznim poziomie; zauważono umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta i zaangazowanie obsługi poprzez zaproponowanie dodatkowego produktu i udział w programie lojalnościowym; cena, jakość i sposób ekspozycji - wszystkie produkty zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz oznaczone cenami; ręczne aktualizowanie cen na tabliczkach (np. cena usługi za mycie samochodu); produkty uporządkowane na regałach za wyjątkiem stoiska z prasą; wygląd otoczenia - stacja czysta, brak wycieków/plam paliwa, jasno określony sposób poruszania się po stacji; wyszczególnione miejsca dodatkowych usług (odkurzacz, sprężarka); dostępne rekawiczki jednorazowe; zadbany trawnik; czyste i nieuszkodzone flagi Grupy Lotos; wygląd wnętrza - czysta podłoga; brak zapachu paliwa wewnątrz; widoczność materiałów reklamowych i trwających promocji - stand z nagrodami w Promocji LOTOS; poinformowanie pracowników o aktualnie trwających promocjach - obsługa dobrze poinformowana o produktach będących w promocji;