Opinia użytkownika: Anna_30
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Po przyjściu z pracy znalazłam w skrzynce pocztowej zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki przez firmę InPost Usługi Pocztowe z informacją, że przesyłkę mogę odebrać w Punkcie Obsługi Klienta w Sosnowcu przy ul.Wolności 6. Ponieważ dotarcie tam było by dla mnie dość kłopotliwe postanowiłam skonsultować się z placówką z prośbą o doręczenie przesyłki w godzinach późniejszych. Zadzwoniłam pod nr podany na zawiadomieniu:032 7578069. Po mojej informacji o tym, że nie mogłam odebrać przesyłki, mężczyzna, z którym rozmawiałam odparł: "Zdarza się. Co w związku z tym?" Poinformowałam go, że rano nigdy nikogo nie ma w domu i zapytałam, czy mogę liczyć na doręczenie w godzinach popołudniowych. Otrzymałam odpowiedź, że nie, przesyłkę muszę sobie odebrać sama. Kiedy powiedziałam, że nie mam możliwości dotarcia na drugi koniec miasta, usłyszałam odpowiedź, że mam 14 dni na odbiór i tak w ogóle to nie wie o co mi chodzi. Po czym się rozłączył. Wnioski z tej obserwacji mam takie, że firma InPost ma za mało placówek na terenie miasta, co znacznie utrudnia odbiór przesyłek klientom, których nie ma w domu w godzinach, w których są dostarczane przesyłki. Oprócz tego osoba, z którą rozmawiałam, była bardzo niemiła i nie udzieliła mi żadnych informacji, które pomogły mi rozwiązać problem, np. w jaki sposób mogę kogoś upoważnić do odbioru przesyłki, jeśli sama nie mogę. Kontakt z firmą oceniam jako bardzo nieprzyjemny.