Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Multibank pobrał odsetki od kredytu w dniu poprzedzajacym dzień wolny od pracy zamiast w dniu następującym po dniu wolnym od pracy co jest wyraźnie zapisane w umowie. Wyjaśnienie tej sprawy zajeło podnad tydzien, pracownicy multilini zaczeli od pouczania ze klient "powinien" przelewac pieniadze na konto spłaty rachunku "najlepiej na kilka dni przed terminem spłaty" bo wtedy " klient nie bedzie miał problemów". Następnie bank tłumaczył ze wszystko jest w porządku "bo zmienił sie regulamin" ( jaki i gdzie mozna go znaleść ? nie uzyskałem odpowiedzi). Dopiero wskazanie pracownikom Multilini nr punktu i paragrafu umowy spowodowalo lakoniczną odpowiedź ze konto zostalo obciążone zgodnie z umową i nie będą naliczone odsetki przeterminowane. Nie usłyszalem jakichkolwiek przeprosin ze strony banku. Moja prośba u udzielenie wyjasnien dlaczego doszlo do takiej sytuacji spotkala sie z odpowiedzia pracowniak że .... musze żadać wznowienia reklamacji i czekac 30 dni od daty wznowienia.