Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Udałem się z żona by ustanowić współwłasność do konta Aquarius/walutowego i pełnomocnictwo do multimax-a. Byłem już dzień wcześniej na umówioną wizytę na 17:45 ale zostaliśmy poproszeniu o przyjście na następny dzień - nie było to na rękę ale trudno. Następnego dnia mimo omówionej wizyty na 17:20 nie zostałem przyjęty przez konsultanta Aquarius - chociaż nie było innego klienta w jego pokoju - po odczekaniu 10 minut zostaliśmy poproszeni do przejścia do innego stanowiska gdzie obsługiwał nas inny pracownik. Obsługujący pracownik zaliczył kilka poważnych wpadek - nie założył współwłasności na konto walutowe, zapomniał o pełnomocnictwie do multimax-a i nawet nie zaproponował zonie karty do naszego konta. Był on miły i starający się niemniej jednak bardzo początkujący i troche zagubiony... nie winie go, ale nie rozumiem czemu konsultant Aquarius nie przyjął nas na godzinę omówiona i nawet do końca naszej wizyty (40minut) nie podszedł i nie zapytał nas czy wszystko OK i czy potrzeba jeszcze jakiejś pomocy. Nie rozumiem na czym polega w ogóle zaleta konta Aquarius. Kiedy zakładałem konto był konkretny konsultant Aquarius a od jakiegoś czasu jest bardzo kiepska obsługa , niestety ocena mierna.